Be Beauty Foot Expert!v peeling i krem do stóp

Kosmetyki te możemy nabyć w każdej Biedronce, są bajecznie tanie i myślę, że warto spróbować je po testować. Do zakupu zachęciła mnie cena, bo tylko 2.45 oraz to, że nigdy nie używałam kosmetyków z Biedronki i chciałam sprawdzić czy są dobrej jakości.

.


Peeling do stóp wygładzająco-regenerujący BeBeauty Foot Expert!v:
75ml/2.45



Zapewnienia producenta:
Wygładzający peeling do stóp o kremowej konsystencji i zapachu owoców cytrusowych skutecznie regeneruje i odżywia szorstką, suchą i popękaną skórę stóp. Zawarty w peelingu naturalny pumeks złuszcza zrogowaciały, twardy naskórek przygotowując stopy do przyjęcia pozostałych preparatów z linii BeBeauty, Foot Expert!v. 

Jak działa?
- Naturalny pumeks posiada silne właściwości ścierające, usuwa stwardniałą i szorstką skórę stóp.
- Witaminy A i E regenerują, odżywiają i zapobiegają rogowaceniu skóry.
- Masło Shea przywraca elastyczność, nawilża.
- Allantoina VC nawilża, reguluje procesy złuszczania naskórka, łagodzi podrażnienia.
- Wosk pszczeli i gliceryna działają natłuszczająco i ochronnie, zmiękczają i nawilżają.

Jest to mój ulubiony peeling do stóp, wszystkie zapewnienia producenta się sprawdzają. 
Peeling bardzo dobrze ściera naskórek, nawilża i regeneruję skórę, dodatkowo zawiera witaminy A i E. Po umyciu nim stóp skóra jest gładka i miękka, aż chcę się dotykać. Konsystencja jest gęsta, zawiera dużo drobinek ścierających co widać na zdjęciu.



Bardzo dobry produkt za niską cenę. Opakowanie wygodne, bo stoi na "głowie", więc nie ma problemów z wyciskaniem resztek. Na tyle mnie zachwycił, że został moim ulubieńcem i stałym bywalcem :)

ZALETY:
- bogaty skład (masło shea, wit. A i E, wosk pszczeli, gliceryna, allantoina vc)
- świeży, cytrusowy zapach
- śmieszna cena
- wygodne opakowanie
- działanie, jak najbardziej potwierdzone
Mały minus to wydajność, ale za taką cenę wybaczam :)

OCENA: 5/5

Krem do stóp i paznokci odżywczo-nawilżający BeBeauty, Foot Expert!v:
75ml/2.45



Zapewnienia producenta:
Dzięki bogatej formule preparat zmiękcza, odżywia i nawilża szorstką, przesuszoną skórę stóp pozostawiając je aksamitnie gładkie w dotyku. Kompozycja zapachowa cytryny i pomarańczy dodatkowo energizuje i odświeża. Regularne stosowanie kremu pozwala na uzyskanie efektu długotrwałego nawilżenia suchej skóry stóp.

Jak działa?
- Kwasy owocowe AHA skutecznie uelastyczniają skórę, zmniejszają objawy zrogowacenia.
- Alantoina i Pantenol wspomagają procesy odnowy, łagodzą podrażnienia.
- Ekstrakt z szałwii i Bisabolol działają antybakteryjnie, pozostawiają przyjemne uczucie świeżości.
- Pochodna mocznika intensywnie nawilża suchą skórę stóp, działa zmiękczająco.

Krem nawilża i pozostawia uczucie świeżości, dopiero gdy się dobrze wchłonie. Zapach jest taki sam jak peelingu, opakowanie zresztą też. Przy regularnym stosowaniu widać dopiero lepsze efekty. Jak dla mnie krem jest taki sobie, wolno się wchłania, pozostawia uczucie lepkości i dziwnego filmu na skórze. Konsystencja nie jest gęsta jak w peelingu, łatwo się rozsmarowuję.



Używałam lepszych, ten może być gdy już nie mamy czym posmarować stóp. Nie zachwycił mnie jak peeling, a szkoda :)

ZALETY:
- cena
- zapach
- wygodne opakowanie
- wydajność
- fajne uczucie świeżości

WADY:
- oprócz średniego nawilżenia i uczucie świeżości nie robi nic
- zostawia film na skórze
- wolno się wchłania

OCENA: 3/5


A Wy jakich używacie peelingów i kremów do stóp? :)

11 comments:

  1. posiadam peeling do stóp z No36 ale jest już na wykończeniu więc pewnie wypróbuje ten bo wygląda obiecująco:)

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie moi ulubieńcy : ) Tak samo jak kremy do rąk , świetne produkty : )
    Pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  3. Kremów do rąk jeszcze nie używałam, ale trzeba będzie wypróbować :)

    ReplyDelete
  4. Jestem w trakcie używania peelingu, zgadzam się z Tobą naprawdę fajny produkt za fajną cenę.
    Co do kremu również podzielam Twoje zdanie, rewelacji nie ma, ale z braku laku mogę go jeszcze kupić:) Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych.

    ReplyDelete
  5. zaintrygowałaś mnie tym peelingiem :> jak go robisz:> mieszasz wszystko i już ?

    ReplyDelete
  6. No można tak powiedzieć :)
    Jutro lub pojutrze zrobię posta o nim to sobie dokładnie poczytasz co i jak :)

    ReplyDelete
  7. Ja z produktów BeBauty lubię tylko sole do kapieli.

    ReplyDelete
  8. Hej, organizuje konkurs na moim blogu więc ZAPRASZAM Ciebie i wszystkich na mój KONKURS SYLWESTROWY oraz drugi świąteczny Z NAGRODAMI. Szczegóły na mojej stronie

    NAGRODY TO: przepowiednia dla Ciebie, coś z ciuchów i coś z kosmetyków oraz biżuteria...

    ReplyDelete
  9. Ja do stóp używam tego biedronkowego peelingu i jestem bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  10. muszę spróbować ten peeling!!!
    Miałam zamiar zakupić sobie z AVONU ale teraz zmieniłam zdanie;]
    Fajny post i blog;]

    ReplyDelete