Moja codzienna pielęgnacja twarzy ;)

Witam wszystkich, to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość jeśli natraficie na jakieś błędy i przepraszam za jakość zdjęć, ale nie mogę w całym domu znaleźć dobrego światła ;)
Dziś chcę wam przedstawić jak wygląda moja codzienna pielęgnacja twarzy. 
Oto kosmetyki, których używam na co dzień:

Zacznijmy od mycia buzi.
Otóż tak, na pewno nie które z was czytały, bądź nawet używały olejków do mycia twarzy tzw. OCM, ja mam taką mieszankę i używam jej już 3-tyg. Używam już drugą buteleczkę tego cudownego specyfiku i jestem bardzo zadowolona. Mam skórę suchą i skłonną do podrażnień, więc ma małą zawartość olejku rycynowego. Zrobię o tym w najbliższym czasie oddzielny post, w którym pokaże wam jak wygląda moja mieszanka. Do zebrania resztek olejku używam tej ściereczki z mikrofibry, która bardzo dobrze wyłapuje brud i olejki:)
O to moja magiczna mieszanka:


Po dokładnym oczyszczeniu twarzy stosuję mój ulubiony jak dotąd krem "masło kakaowe" z Ziaji do cery normalnej i suchej. Jest to moje już 3 opakowanie. Świetny krem na każdą porę roku, wspaniale nawilża i poprawia wygląd i koloryt skóry. Łagodzi i regeneruje podrażnienia. Polecany jest również przed opalaniem. Kupiłam go za 5 zł, więc się opłaca. Jest niezastąpiony.



Kolejnym kosmetykiem jakiego używam jest emulsja nawilżająca na dzień "Olay active hydrating" do skóry normalnej i mieszanej. Jest to dobry kosmetyk, idealny pod makijaż, przedłuża jego trwałość na buzi, wspaniale nawilża suchą i zmęczoną skórę. Jego konsystencja szybko się wchłania, nie pozostawia żadnego filmu. Używam go od 3 tyg, i jak widać po zdjęciu ubytku nie jest tak dużo. Kupiłam go w rossmannie chyba za 15 zł o ile dobrze pamiętam.

I ostatni kosmetyk, który kupiłam kilka dni temu, żel arnikowy z Flos Leku. Nie wiele mogę o nim powiedzieć, ponieważ efekty mają być widoczne dopiero po miesiącu a nawet i później. Stosuję go na swoje opuchnięcia i cienie pod oczami, których nie mogę żadnymi innymi kosmetykami zniwelować lub zakryć. Fajnie chłodzi i koi oczy, stosuję go 4 razy dziennie, zostawiam grubą warstwę żelu pod oczami i na powiekach i czekam, aż się wchłonie. Oby pomógł ;) 

 To tyle..
A Wy jakich używacie kosmetyków do pielęgnacji twarzy? ;)

No comments:

Post a Comment