Pilomax - Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych Kamille Wax

Od producenta:
Silnie regenerująca i odżywcza maska do włosów i skóry głowy. Podstawowym składnikiem maski jest białko pozyskane z rośliny Henna Inermis (Lawsonia) posiadające zdolność do głębokiej penetracji włosa oraz skóry głowy i dzięki tej właściwości przywracające włosom połysk i sprężystość. Z kolei obecność, trzech innych, rewelacyjnie wpływających na włosy, składników jak pro witamina B5, keratyna i wyciąg ze skrzypu polnego, powoduje: wzmocnienie włosów, zmniejszenie ich siwienia i wypadania, brak rozdwajania się końcówek - utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia włosów i skóry głowy. NIE ZAWIERA SLS.


Cena: 30,31 zł za opakowanie 480g.
Pojemność: pełnowymiarowe opakowanie ma 480g, ja dostałam próbki po 30 ml.
Zapach: świeży i przyjemny, bardzo go lubię.
Dostępność: apteki, sklep internetowy klik

Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Panthenol (Provitamin B5), Parfum (Fragrance), hydrolyzed Keratin, Equisetum Arvense Extract (Horsetail), Anthemis Nobilis (Chamomile), Flower Extract, Lawsonia Inermis (Henna) extract, Phenoxyethano, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Lillicum Verum Fruit Oil (Aniseed), Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Citrus Aurantium Dulcis Orange) Peel Oil, Styrax benzoin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Cl 19140. Nie zawiera silikonu.

Jedna saszetka maski wystarcza mi na dwa użycia. Maskę nakładam na 30 min po umyciu włosów pod czepek i ciepły ręcznik, po czym spłukuje letnią wodą. Włosy są lekkie, nawilżone i miłe w dotyku. Ostatnio dodałam do  niej jeszcze 2 półprodukty, kwas hialuronowy i hydrolizat keratyny. Włosy były świetnie nawilżone i odżywione jak nigdy dotąd. Efekt utrzymywał się jeszcze na drugi dzień, być może byłby nawet i dłużej, ale ja co drugi dzień olejuje włosy.  Teraz wiem, że na pewno będę tuningować maski półproduktami, bo wychodzą świetne. Konsystencja maski jest gęsta, zbita, ale łatwo miesza się z półproduktami i łatwo ją wmasować we włosy.



W składzie jest rumianek, ale nie zauważyłam, żeby maska rozjaśniła mi włosy.  Nie wiem jaka jest jej wydajność, ponieważ otrzymałam do testów tylko próbki. Na pewno zainwestuję w duże opakowanie bo naprawdę warto! :)

ZALETY:
- świetnie nawilża i odżywia włosy
- za 30 zł mamy spore opakowanie maski
- bogaty skład
- bardzo ładny zapach
- można mieszać z półproduktami

OCENA: 5/5

19 comments:

  1. nie używałam jeszcze masek do włosów :D
    zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  2. Produkt godny uwagi, ale narazie i tak bym się nie skusiła, bo w szafkach zalega kilka odżywek a poza tym teraz stawiam na olejowanie.

    ReplyDelete
  3. Kiedyś chciałam kupić wax'a maskę do włosów, ale właśnie nie chciałam do jasnych. Podobno najlepsza jest do zniszczonych. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest do włosów zniszczonych, ale jasnych :)

      Delete
  4. Na doz.pl jest po 26 z groszami za 480g ^^

    ja własnie zaczynam moja przygodę z waxem ale po pierwszy uzyciu jestem zadowolona :)

    ReplyDelete
  5. Ahh ten Wax, już dawno przymierzalam sie do zakupu ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  6. tez słyszałam dużo dobrego w tym Waxie:)

    ReplyDelete
  7. mi 1 saszetka szamponu starcza na raz:(
    testuję, ale do ciemnych

    ReplyDelete
  8. aż na 2 użycia? mi na jeden raz by nie wystarczyło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana ja mam króciutkie włoski i spokojnie starcza mi na dwa razy :)

      Delete
  9. ja mam biovax regenerujących i po 2 użyciach jestem srednio zadowolona...

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Dziewczyno ale ja na prawde nie mam ani nie używam twojego zdjęcia. Mam recenzje, mam dwa zdjęcia ale nie twoje. Zarzucasz mi że skopiowałam jedno z tego wpisu ale to nie prawda. Szczerze

    ReplyDelete
  12. Ja za to mam Pilomaxu ową odżywkę i bardzo ją lubię. Bardzo ładnie wyprowadziła moje włosy z wielu tarapatów :)

    ReplyDelete
  13. Ja za to mam Pilomaxu ową odżywkę i bardzo ją lubię. Bardzo ładnie wyprowadziła moje włosy z wielu tarapatów :)

    ReplyDelete
  14. Mam ją w dużej puszce. Pięknie pachnie i naprawdę działa. Polecam.

    ReplyDelete
  15. Mam ją w dużej puszce. Pięknie pachnie i naprawdę działa. Polecam.

    ReplyDelete
  16. Wygląda jak budyń, i otula pięknie włosy :) Bardzo skutecznie nawilża! Ola

    ReplyDelete