Współpraca z drogerią internetową MANIECZKA

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z drogerią internetową MANIECZKA, która ma w swojej ofercie markowe kosmetyki po bardzo niskich cenach. Zapraszam Was na ich stronę bo naprawdę warto: www.manieczka.pl .



Szybka i sprawna wymiana e-maili i paczuszka była już w czwartek u mnie.
Oto co wybrałam sobie do testów:



1. Revlon Colorstay Mineral Mousse - podkład w musie.
2. Maybelline Define-A-Lash Volume Mascara Waterproof - tusz to rzęs.

Już zabrałam się ostro do testów, a teraz pytanie do Was Kochane: który kosmetyk mam jako pierwszy zrecenzować? :)

Pozdrawiam! :)

10 comments:

  1. gratuluję współpracy i czekam na recenzje:)

    ReplyDelete
  2. Jestem za tym aby Revlon był pierwszy :D

    ReplyDelete
  3. Czekam na recenzję podkładu.

    ReplyDelete
  4. jestem ciekawa tego revlonu :)

    ReplyDelete
  5. Nie słyszałam nigdy o tej drogerii :)

    ReplyDelete
  6. Podkład w musie recenzuj :D

    ReplyDelete
  7. Jestem ciekawa tego podkładu w musie. ;>

    ReplyDelete
  8. kiedyś uwielbiałam ten tusz, tylko w wersji zielonej :D

    ReplyDelete
  9. Muszę zajrzeć do asortymentu tej drogerii :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    ReplyDelete