Oeparol

Cześć dziewczyny! :)

Jakiś tydzień temu napisała do mnie Pani Małgorzata z zespołu Flywheel z ofertą testowania kosmetyków Oeparol. Mam krem z tej firmy, bardzo przypadł mi do gustu i chętnie się zgodziłam. W poniedziałek dostałam paczkę w a niej balsam do ciała z olejem z nasion wiesiołka oraz mój ulubiony krem kondycjonująco-nawilżający też z olejem z nasion wiesiołka. Balsam już zaczęłam testować i jak na razie jestem zachwycona, a krem czeka aż skończę swoje opakowanie. Link do recenzji kremu: klik 


Znacie markę Oeparol? Stosowałyście ich kosmetyki? :)

10 comments:

  1. Nie miałam nic nigdy z tej firmy.

    ReplyDelete
  2. Nie znam tej firmy ale opakowanie tego kremu jest po prostu świetne! :)

    ReplyDelete
  3. Nie słyszałam o tej marce nigdy :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. U mnie na blogu również recenzja tego kremu. Dla mnie jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  5. Nie znam i nie kojarzę tej firmy. ;)

    ReplyDelete
  6. nie znam zupełnie tej firmy, więc czekam na opinie, gratuluję

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę, sama chciałabym przetestować! :)

    ReplyDelete
  8. gratuluję współpracy :) a o tym kremie słyszę zawsze same pozytywy :)

    ReplyDelete
  9. Gratuluję współpracy :)
    Nie znam tych produktów, ale widziałam w mojej aptece.

    ReplyDelete