Wednesday, 18 April 2012

Ava - Tonik na rozszerzone naczynka

Cześć dziewczyny! :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją toniku, który bardzo przypadł mi do gustu.

Ava - Tonik na roszerzone naczynka, łagodny płyn odświeżająco-tonizujący do twarzy.



Od producenta:
Dzięki zawartości wyciągów z perełkowca japońskiego bogatego w rutynę, cyprysu, kasztanowca i lipy tonik poprawia elastyczność, odporność i wytrzymałość ścianek naczyń krwionośnych. Łagodzi zaczerwienienia skóry, rozjaśnia naskórek. Stosowany systematycznie, szczególnie jako uzupełnienie do kremu, powoduje zanikanie drobnych naczynek krwionośnych i zapobiega powstawaniu nowych.

Sposób użycia:
Po oczyszczeniu twarzy mleczkiem kosmetycznym wklepać tonik tamponem z waty i pozostawić do wchłonięcia.

Cena: 18,23 zł
Pojemność: 200 ml
Zapach: lekko ziołowy, przyjemny
Dostępność: www.ava-sklep.pl

Skład:
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Lecithin, Aesculus hippcastanum, Cypressus sempervirens, Tilia cordata, Sophora japonica, PEG-40 Hydrogenated Castrol oil, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Citrate, Allantoin, EDTA.

Tonik stosuję już od ponad półtora miesiąca i myślę, że już mogę coś o nim powiedzieć. 
Używam go codziennie rano i wieczorem po oczyszczeniu twarzy. Nalewam odrobinę toniku na wacik, przecieram twarz i lekko wklepuję. Szybko się wchłania, ale przez chwilę zostaje na skórze lepka warstewka, która i tak zaraz zanika. Nie szczypie w oczy, ani skóry co jest dużym plusem. Tonik świetnie odświeża skórę i łagodzi podrażnienia. Skóra po zastosowaniu toniku wygląda na mniej zaczerwienioną i wygląda bardziej promiennie. Niestety, ale tonik nie zmniejszył moich widocznych naczynek, ale też nie pojawiły się nowe. Wydaje mi się, że musiałabym go stosować razem z kremem. Opakowanie toniku jest bardzo poręczne, smukłe, łatwo trzyma się w dłoni. Tonik jest bardzo wydajny, zostało mi go jeszcze ok. 50%. Zapach jest lekko ziołowy, ale jak dla mnie bardzo przyjemny. Na skórze jest delikatnie wyczuwalny. Tonik bardzo mi się spodobał, nawet jeśli nie robi nic z moimi naczynkami. Świetnie odświeża, skóra wygląda na mniej zaczerwienioną z czym mam problem. Nie szczypie w oczy co jest też dla mnie dużym plusem. Wydaje mi się, że ten o to tonik zagości u mnie jak na razie na stałe :)

ZALETY:
- cena
- przyjemny zapach
- fajnie odświeża skórę
- skóra wygląda na mniej zaczerwienioną
- jest wydajny
- nie szczypie w oczy
- łagodzi podrażnienia

WADY:
- dostępność
- nie zmniejsza naczynek, ale nie pojawiają się też nowe

OCENA: 4/5

Dziękuje firmie Ava za udostępnienie mi kosmetyku do testów. Fakt, że dostałam go za darmo nie wpływa na moją ocenę.

20 comments:

  1. Przydałby mi się taki tonik, bo mam cerę naczynkową.

    ReplyDelete
  2. ja nie mam naczynek wiec to nie dla mnie

    ReplyDelete
  3. Calkiem rpzkeonujaca recenzja :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  4. nie mam problemu z naczynkami ;) więc nie dla mnie ;)

    ReplyDelete
  5. Szkoda że jest dostępny tylko przez internet:c
    M.

    ReplyDelete
  6. Ostatnio zaczęły się u mnie pojawiać naczynka i muszę rozejrzeć się za jakimiś kosmetykami

    ReplyDelete
  7. Ciekawy produkt,ale ja nie dla naczynek,wiec nie dla mnie.

    ReplyDelete
  8. nie widziałam jeszcze tego produktu, kosmetyk jak najbardziej dla mnie

    ReplyDelete
  9. No cóz trzeba będzie kiedyś spróbować :P

    ReplyDelete
  10. Mojej mamie chętnie bym go kupiła.

    ReplyDelete
  11. Szkoda, że nie zmniejsza naczynek :(

    ReplyDelete
  12. Z Avy zdecydowanie preferuję linie z Ecocertem. Moją mamuśkę ten tonik podraznił, myslę, że mogło to byc zpowodowane obecnością konserwantów (parabenów) lub też obecnością glikolu, który ma potencjoalne działanie drazniące . . . lub też formaldehydu (DMDM hyndation - fuu . . . bardzo brzydki składnik - lepiej unikać, bardzo często uczula.)

    ReplyDelete
  13. tego toniku jeszcze nie miałam, ale lubię kosmetyki tej firmy:)

    ReplyDelete
  14. Ciekawy kosmetyk, całe szczęście problem naczynek mnie nie dotyczy ;)

    ReplyDelete
  15. nie mam problemu z naczynkami, na szczęście :)

    ReplyDelete
  16. FAJNIE ZE MA TAKĄ DUŻA POJEMNOŚĆ :)♥

    ReplyDelete