Nowości kosmetyczne

Wczoraj znów byłam na szybkich zakupach, chciałam kupić kilka rzeczy na promocji w Rossmannie jednak to co chciałam było już wykupione.. masakra ;/ Kupiłam sobie szampon Eva Natura czarna rzepa, skrzyp polny i łopian, będę go używać do głębszego oczyszczania włosów. Miałam go ostatnio w ręku jednak po przeczytaniu składu myślałam, że są tam silikony :D zresztą, wszędzie widzę silikony, jakieś fatum czy co. Nie mówię, że są one złe, jednak ja staram się ich nie używać. Pod ostatnim postem polecała mi te szampony Kubek czekolady i wczoraj bez wahania wylądował w moim koszyku. Jako, że nie chciałam wychodzić z Rossmanna tylko z szamponem i chciałam kupić sobie coś na pocieszenie w moim koszyku wylądowała też szmineczka Rimmel w kolorze Airy Fairy, dość ciekawie wygląda na ustach :)

Ostatnio też udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem Kalina. W swoim asortymencie posiadają oni kosmetyki rosyjskie, które stają się co raz bardziej popularne wśród blogerek. Po rozmowie z przemiłą Panią Emilią wybrałyśmy dla moich włosów olejek łopianowy z jojobą i kiełkami pszenicy. Jak na razie używałam go kilka razy, ale już mi się co raz bardziej podoba. Recenzja wkrótce :)


13 comments:

  1. Gratuluję współpracy :) Miłego testowania :)

    ReplyDelete
  2. chętnie przejrzę ofertę tego sklepu:) może znajdę coś dla siebie?

    ReplyDelete
  3. jestem ciekawa tego rosyjskiego produktu :)

    ReplyDelete
  4. szampon musi pięknie pachnieć :D
    i fakt, coraz popularniejsze są rosyjskie produkty do włosów, ciekawa jestem recenzji :)

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że szampon będzie Ci służył :) Tylko nie używaj zbyt często, bo może przesuszać :) Ale do oczyszczania raz na jakiś czas powinien być ok. Fajne są też szampony Barwy - proste składy, z jakimś ziołem,ale nie pisałam o nich, bo nie ma ich ani w Rossie ani w Naturze.

    ReplyDelete
  6. Ten szampon EVA jest dostępny w Tesco, prawda? Coś mi się wydaje, że tam go widziałam. zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  7. ciekawa jestem dalszych Twoich wrażeń odnośnie olejku:)

    ReplyDelete
  8. zapraszam na swój blog: www.klaudia-synarska.blogspot.com - recenzje kosmetyków,makijaże,outfity i także zdjecia i recenzje z premier filmowych na których byłam(rowniez z premiery płyty Madonny!) - szukaj w starszych postach<---- :) zapraszam!

    ReplyDelete
  9. miłego testowania :)
    pokaż szminkę , bom ciekawa :p

    ReplyDelete