Nareszcie powracam! Co u mnie nowego? :)

Cześć dziewczyny! :)

Powracam po ponad tygodniowej przerwie i zostaję już na stałe, w końcu :)
Wczoraj byłam ostatni dzień w tej strasznej pracy, przez którą nie miałam na nic czasu. Dziś już trochę odespałam i postanowiłam do Was napisać. Nareszcie notki będą się pojawiać regularnie jak kiedyś, mam sporo recenzji do napisania, ale wszystko nadrobię powoli :) W końcu będę mieć czas dla Was, na  olejowanie, opalanie i błogie lenistwo! Ahh! :) Tylko szkoda, że tak nagle pogoda się pogorszyła..


Ostatnio byłam też na zakupach, w sumie byłam tylko po najpotrzebniejsze rzeczy. Kupiłam też sobie odżywkę do paznokci Eveline, diamentową wersję. Moje paznokcie potrzebują totalnej regeneracji, dłonie zresztą też. Dla nich kupiłam krem Dernilan, czytałam o nim gdzieś na jakimś blogu. Stosuję go  na dłonie, ale też na stopy i muszę powiedzieć, że szybko goi wszelkie pęknięcia. Jak pamiętacie miesiąc temu trwała u mnie akcja "przytyć kilka kg". Stosowałam wtedy gainer Mass XXL, efekty były, przytyłam, wyrobiłam mięśnie, nabrałam siły i energii, ale po wycieńczającej pracy znów schudłam, chociaż mięśnie zostały. Postanowiłam, że jak tylko skończę pracę znów zacznę ćwiczyć i brać gainera. Efekty będą się dłużej utrzymywać i przede wszystkim nie spalę tego tak szybko, tym bardziej, że będę siedzieć w domu. Dziś zamówiłam na allegro 3 kg i już nie mogę się doczekać :) Jakiś czas temu otrzymałam od Annabelle Minerals przesyłkę z kosmetykami do testowania. Pudrem mineralnym rozświetlającym Beige Light, różem mineralnym Sunrise oraz pędzlami, a raczej pędzelkami do podkładu i różu :) Jak na razie jestem zadowolona :) Na blogu trwa rozdanie, które kończy się 28 lipca, zgłoszeń jest jak na razie mało, a nagrody moim zdaniem przyzwoite :) Więc zgłaszajcie się, może akurat którejś z Was się poszczęści :) A teraz idę się relaksować przy gorącej czekoladzie i moim ulubionym zespole Queen :)



Buziaki! :)

14 comments:

  1. fajne nowości, chyba nie widziałam nigdzie tej saszetki do rak Eveline, ciekawa jestem jej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest w rossmannie, przy odżywkach Eveline oraz zmywaczach do paznokci :)

      Delete
    2. Ja też nie, muszę popatrzeć za nią :)

      Delete
  2. po odżywce czasem bolą mnie paznokcie..

    ReplyDelete
  3. Super zakupy:) Ciekawią mnie te pędzle:)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. Ja swoim rączkom chyba też kupię taką maskę :)

    ReplyDelete
  5. Fajne zakupy;) Mam odżywkę z Eveline do paznokci z tej serii, ale tą 8 w 1 i jest świetna:)
    Co do ceny BB od Maybelline to taka wartość kosmetyku jest napisane w regulaminie konkursu prowadzonego przez Maybelline. Wczoraj w Naturze widziałam ten produkt za 17.99 w promocji, a cena regularna 21.99zł.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. Minerałki tak tak tak. też mi się marzą.

    ReplyDelete