Thursday, 26 July 2012

Paczka od e-naturalne, czyli serum olejowe oraz hydrolat

Cześć dziewczyny!

Ostatnio napisała do mnie Pani Agnieszka ze sklepu e-naturalne z propozycją współpracy. Jako, że jestem maniaczką wszelkich półproduktów, oleji, hydrolatów nie mogłam się nie zgodzić :) Pani Agnieszka pozwoliła mi wybrać coś sobie i tak przywędrowała do mnie przesyłka z Lekkim serum przeciwstarzeniowym z olejem arganowym i ekstraktami z Centella asiatica, zielonej herbaty praz prawoślazu oraz hydrolatem z kwiatów gorzkiej pomarańczy. Nigdy nie używałam żadnego serum i jestem ciekawa jak to działa. Dodatkowo zostałam zachęcona opisem efektów jakie ma zdziałać to serum.


Działanie:
- wygładzenie, zmiękczenie i odżywienie powierzchni skóry;
- wygładzenie drobnych zmarszczek przy systematycznym stosowaniu oraz zapobieganie powstawaniu nowych;
- zmniejszenie ilości pękających naczynek;
- regeneracja naskórka oraz przyspieszenie procesu gojenia się ran;
- cera rozjaśniona i napięta, co jest charakterystyczne dla młodej skóry;
- poprawiony koloryt skóry.

Ogólnie chodziło mi o zmniejszenie naczynek oraz rozjaśnienie i poprawienie kolorytu skóry, bo akurat z tym mam największy problem. Zobaczymy jak się spisze :)

Do wykonania serum otrzymujemy o to taki arsenał (oprócz hydrolatu)
- baza kremowa
- olej arganowy
- olej karite
- ektrakt z Centella asiatica
- ektrakt z zielonej herbaty
- ektrakt z Prawoślazu lekarskiego
- naklejka
- pipetka
- szpatułka do mieszania

Dodatkowo potrzebujemy 5 ml wody bądź hydrolatu, ja dodałam ten z kwiatów gorzkiej pomarańczy.

Wykonanie:
Do bazy kremowej dodajemy wszystkie odmierzone składniki z listy po kolei i na koniec 5 ml wody/hydrolatu i mieszamy szpatułką. Trochę trzeba się namachać, aby wymieszać wszystko do jednolitej konsystencji, ale czego nie robi się dla urody :D Gotowe serum wygląda tak:


I pachnie trochę pomarańczowo-prawoślazowo. Wąchałam wszystko przed uwarzeniem :P Więcej opowiem Wam przy recenzji :) Jesteście ciekawe?

15 comments:

  1. Gratuluję współpracy :)
    Zapraszam do mnie na nową recenzję ;*

    ReplyDelete
  2. ciekawa jestem tego serum :) gratulacje :)

    ReplyDelete
  3. bardzo fajnie wygląda, kremy z półproduktów mają to do siebie, że często wychodzą za rzadkie, ale ten wygląda na dosyć gęsty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie jest rzadki, nawet bardzo. Po prostu tu tego nie widać :)

      Delete
  4. Nie, to nie jest spam.
    Po prostu chce odnowic wysylanie kartek, pocztówek. Znowu zachecic kazda do wyczekiwania na listonosza. Jezeli kolekcjonujesz kartki, bardz lubisz je dostawac zapraszam na mojego bloga - tam znajdziesz dokladne instrukcje i opis o co chodzi. :)

    ReplyDelete
  5. Gratuluję współpracy, bardzo fajnie, że mogłaś sobie coś wybrać z oferty :) daj znać jak sprawuje się serum!

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię własnoręcznie przygotowywane kosmetyki :) Fajna współpraca, gratuluję!

    ReplyDelete
  7. muszę zasugerować mężowi, że chciałabym taki prezent na rocznicę slubu ;)

    ReplyDelete
  8. Gratuluję współpracy - świetna paczka :))

    ReplyDelete
  9. Jestem bardzo bardzo ciekawa! :)

    ReplyDelete
  10. o fajne! może też sobie zamówię

    ReplyDelete