Konkurs! Wygraj rosyjskie kosmetyki!

Cześć dziewczyny!

Wraz ze sklepem Kalina postanowiliśmy zorganizować dla Was konkurs. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam rosyjskie kosmetyki, jeszcze się nie trafił taki co nie spełnił moich oczekiwań. Dlatego chciałam abyście Wy, Moje Drogie czytelniczki też mogły wypróbować co nieco :)



ZASADY:
1. Warunkiem obowiązkowym jest:
- bycie obserwatorem publicznym mojego bloga.
- polubienie na fb profilu sklepu Kalina: KLIK
- odpowiedź na pytanie: Co sądzisz o rosyjskich kosmetykach?
2. Dodatkowo możecie dodać baner lub notkę o konkursie na swoim blogu.
3. Wszystkie dane oraz odpowiedź na pytanie proszę wpisywać w poniższym formularzu.
4. Nagrodą w konkursie jest zestaw składający się z szamponu oraz odżywki BAIKAL HERBALS, ufundowany przez sklep Kalina.
5. Konkurs trwa od 10 sierpnia do 2 września do godz. 20. Zwycięzca zostanie wybrany przez zespół ze sklepu Kalina i poinformowany o tym mailem. Nagroda zostanie wysłana na koszt organizatora.

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne, jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach, na pewno na nie odpowiem.

11 comments:

  1. Link do Twojego konkursu jest już u nas na stronie (w liście z konkursami na blogach o tematyce uroda-kosmetyki - druga lista). Gdybyśmy w przyszłości przegapili któryś z Twoich konkursów, prosimy daj nam znać mailowo lub w komentarzu, pozdrawiamy:)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za zaproszenie - wzięłam udział ;-)

    ReplyDelete
  3. Chetnie bym wziela udzial ale nie mam fb ;)

    ReplyDelete
  4. kurcze, wzięłabym udział w tym konkursie, ale nie używałam żadnego rosyjskiego kosmetyku i nie mam za bardzo co napisac :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poczytaj opinie innych, może akurat coś Ci wpadnie do głowy :)
      A nagrody fajne, sama chętnie bym ich poużywała :)

      Delete
  5. kiedy wynik? ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konkurs jeszcze się nie zakończył, trwa do 20 :)

      Delete
    2. A wynik będzie ogłoszony w notce czy od razu na e-mail ?

      Delete
    3. W notce :)
      Jutro postaram się dodać wyniki :)

      Delete
    4. Ok ;)
      Będę czekać :D

      Delete
  6. Teraz patrzę, że się spóźniłam :( no cóż :)

    ReplyDelete