Revitacell, Tangle Teezer, Novoxidyl

Jeszcze przed wyjazdem przyszło do mnie sporo rzeczy. Zamówiłam perukę i Tangle Teezera, dostałam w prezencie od Lorenc zawada PR 2 zestawy kosmetyków do włosów Novoxidyl, przyszła moja wygrana z Dove oraz od Revitacell kuracja do rzęs oraz twarzy.

Nie zabrałam ze sobą wszystkich rzeczy, ale te co mam ze sobą Wam pokażę :)

Revitacell
* kuracja do rzęs
* kuracja do twarzy


Obu kuracji używam już od 2 dni, na efekty będzie trzeba trochę poczekać. Za jakiś czas recenzja :)

Tangle Teezer Salon Elite


Zamówiłam ją sobie po to, aby dobrze rozczesywała mi perukę. Nadaję się do tego idealnie. Szybko rozplątuje włosy za jednym pociągnięciem. Ja zamawiałam swoją na allegro, zapłaciłam za nią z przesyłką 54 zł. W szałowym kolorze - neonowa pomarańcz z zielenią :)

Novoxidyl przeciw wypadaniu włosów. Wspomaga wzrost włosów.
* 2 szampony do włosów
* 2 toniki



Jak na razie używam toniku 2 razy dziennie od kilku dni. Relację zdam za jakiś czas :)

Jesteście czegoś ciekawe? :)

8 comments:

  1. Witaj ;) Masz dzisiaj ostatnią szansę by mi pomóc w dalszym blogowaniu. Wejdź na
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html
    Każdą odpowiedż nagrodzę ;)

    ReplyDelete
  2. ja jestem ciekawa szamponu i toniku :)

    ReplyDelete
  3. Jestem ciekawa tego szamponu i toniku na wypadające włosy

    ReplyDelete
  4. Kolory tego TT powalają :) jeszcze takiej wersji nie widziałam

    ReplyDelete
  5. Ciekawe produkty ;) Ale najbardziej jestem ciekawa Tangle Teezer'a bo dużo o nim słyszałam :)

    ReplyDelete