Paczuszki :)

Dziś w południe odwiedził mnie kurier z paczką od Pharmaceris oraz listonosz z przesyłką od Easy Glam.

W paczce od Pharmaceris znalazłam dwa kosmetyki z serii C cellulit: drenujący peeling antycellulitowy do mycia ciała oraz skoncentrowany krem-żel antycellulitowy o podwójnym działaniu. Lato już blisko, więc czas się wziąć za ten cellulit na udach :D


W kolejnej przesyłce znalazłam zestaw pędzli EcoTools, które sama sobie wybrałam w ramach współpracy ze sklepem Easy Glam.


Czekam jeszcze na dwie przesyłki m.in maski Biovax i próbki kremów BB, które idą do mnie z Korei.

A teraz uciekam pod prysznic, potem idę robić obiad i wieczorem lecę do pracy.

Miłego dnia!

11 comments:

  1. a z której Korei? Bo może nie dojdą :-P
    Ten peeling antycellulitowy przydałby mi się :-)

    ReplyDelete
  2. UU jestem ciekawa kremów BB:D

    ReplyDelete
  3. Ja też :D
    Już doczekać się nie mogę :D

    ReplyDelete
  4. Gratuluję współprac ;)

    ReplyDelete
  5. bardzo lubię pędzle z ecotools.

    ReplyDelete
  6. Fajne przesyłki, sama radość :)

    ReplyDelete
  7. pedzel skosny by mi sie przydal :)

    ReplyDelete
  8. Więc miłego testowania ;)

    ReplyDelete
  9. ciekawa jestem recenzji kosmetyków Pharmaceris - mam nadzieję, że Ci przypadną do gustu :D
    a w swojej skromnej kolekcji pędzli posiadam 2 sztuki ecotools i bardzo je lubię

    ReplyDelete