Essence - Stay All Day długotrwały korektor

Cześć dziewczyny! :)
Dziś recenzja korektora Stay All Day z Essence, który kupiłam już jakiś czas temu. Używałam go głównie pod oczy, ale i na jakieś drobne wypryski, które pojawiały się u mnie co jakiś czas.



Rozświetlający korektor pod oczy. Kremowa konsystencja, kryje i rozświetla podkówki, zaczerwienienia. Dostępny w dwóch odcieniach.
Źródło: wizaż.pl


Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 7 ml
Zapach: lekki pudrowy zapach, ulatnia się na skórze.
Dostępność: Tam gdzie są szafy Essence: Natura, Douglas, Hebe.

Korektor jest w dwóch odcieniach: 10 Natural Beige, który ma żółte tony oraz 20 Soft Beige, który ma różowe tony. Ja posiadam Natural Beige, który jest troszkę za ciemny moim zdaniem. Korektor słabo kryje, jedynie co zauważyłam to lekkie rozświetlenie, które i tak utrzymuje się max. 2-3h. Pod oczami podkreśla zmarszczki i ciemnieje, kompletnie nie nadaje się na moje cienie.

Widocznie zaczyna ciemnieć

Korektor ściera się, ale nie roluje. Na jakiekolwiek wypryski też się nie nadaje, bo jedynie co robi to rozświetla i znika po kilku godzinach. Konsystencja korektora jest gęsta, ale jednocześnie lekka. Bardzo łatwo jest go rozsmarować i wklepać. Bardzo spodobał mi się aplikator, jest taki sam jak w nie których błyszczykach.


Korektor jest nawet wydajny, używam go bo nie mam zwyczaju wyrzucać kosmetyków, chyba że są jakąś totalną klapą. Wiem na pewno, że drugi raz go nie kupię.

ZALETY:
- jest tani
- łatwo dostępny
- lekko rozświetla
- posiada bardzo fajny aplikator
- jest dosyć wydajny
- łatwa aplikacja

WADY:
- bardzo słabo kryje
- znika po kilku godzinach
- ciemnieje
- podkreśla zmarszczki
- mała gama kolorów

OCENA: 2/5

22 comments:

  1. uuu nie przekonało mnie to do zakupu

    ReplyDelete
  2. Nie miałam go, dobrze wiedzieć że jest słaby.

    ReplyDelete
  3. Ostatnio na niego patrzyłam w drogerii. Dobrze że się nie zdecydowałam :-)

    ReplyDelete
  4. Mam go i mam podobną opinię na jego temat :)

    ReplyDelete
  5. Ostatnio kupiłam z Hean i jest średni nie dobry ale też nie jest zły. Z essense jeszcze nie miałam.

    ReplyDelete
  6. Dobrze wiedzieć że nie jest zbyt dobry.

    ReplyDelete
  7. nie znam, ale ja ogólnie korektorów nie lubię.. jedyne co moja skóra akceptuje, to rozświetlacze pod oczy ;)

    ReplyDelete
  8. Kochana, to te rozświetlające pisaczki, jak YSL Touche Eclat czy Guerlainowy Precious Light :) one dają niewielkie krycie, ale za to są lekkie i nie włażą w linie, nie ważą się, ani nic z tych rzeczy :) no i rozświetlają :)

    ReplyDelete
  9. a ja go mam i lubię. nie jest zły, u mnie wytrzymuje cały dzień i nie zauważyłam aby ciemniał

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm moze to jest zalezne od cery, w koncu kazdy ma inną cerę :)

      Delete
  10. ooo jaki widać to kiepski jest

    ReplyDelete
  11. Nie znam, ale jeśli piszesz, że ciemnieje, to na pewno nie jest dla mnie..

    ReplyDelete
  12. Na moje oko ciekawy produkt, tylko te minusy :/


    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Beautiful blog, would love to have you as my new friend and follow each other :)

    ReplyDelete
  14. No cóż, ja zdecydowanie nie jestem fanką essence. Miałam bazę pod cienie i cień, kompletna klapa.

    Pozdrawiam
    www.emilka942.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. to chyba kiepski produkt po napisanych '-'

    ReplyDelete
  16. hej, czytalam jedna z Twoich notek o tranie i mam pytanie, czy urosly ci szybciej po nim wloski i czy wyrosly nowe? Ja na razie pije pokrzywe ale chce sie przerzucic za kilka miesiecy na tran, pozdrawiam, jesli mozesz odpisz u mnie w komentarzu i jak masz tez jakies pytania na temat wlosow to pisz bo przstudiowalam duzo informacji o wlosach i mam duzą wiedze :) Papatki:)

    ReplyDelete
  17. Szkoda, że szybko znika, nie mogę znaleźć cały czas żadnego dobrego korektora. :P

    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie. :)

    ReplyDelete
  18. Kochana mam do ciebie prośbę :)

    Napisz mi jak zrobiłaś tą zakładkę Najczęściej Komentują :)

    Proszę ;)

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny blog ;)

    www.pepperosa.blogspot.com

    ReplyDelete