Isana - odżywka wygładzająca z olejkiem babassu

Długotrwałe wygładzenie oraz odczuwalna jedwabistość dla niesfornych i kręconych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Odżywcze składniki pielęgnacyjne, wzbogacone cennym olejkiem z babassu, wzmacniają włosy. Substancje czynne wysokiej jakości, ze specjalnym składnikiem zapobiegającym puszeniu się włosów, długotrwale wygładzają niesforne, kręcone pasma i sprawiają, że stają się one jedwabiście miękkie. Włosy łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego blasku. Łagodny dla skóry: produkt przetestowany dermatologicznie, przeznaczony do codziennego mycia włosów. Zastosowanie: Po każdym umyciu włosów delikatnie wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na kilka minut, a następnie dokładnie spłukać.



Cena: ok 5 zł
Pojemność: 300 ml
Zapach: ładny, przyjemny zapach. Uwielbiam go!
Dostępność: Rossman

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Bis-Diglyceryl, Polyacyladipate-2, Orbignya Oleifera Oil, Behentrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide.

Odżywkę stosuję na kilka sposobów: metoda OMO, odżywka + półprodukty (maska) lub solo. To zależy co mam pod ręką i na co mam ochotę. W każdym ze sposobów jest rewelacyjna. Moje włosy po jej użyciu są rewelacyjnie gładkie i błyszczą, wyglądają na wyraźnie zdrowsze. Zauważyłam też, że po użyciu tej odżywki o wiele lepiej jest mi rozczesać włosy. Skład odżywki jest bardzo prosty i bez silikonów, dzięki czemu możemy nią myć włosy. Zapach odżywki jest świeży i bardzo przyjemny, długo utrzymuję się na włosach. 



Konsystencja jest gęsta, ale nie zbita. Nie spływa z rąk ani włosów przy jej nakładaniu co jest dużym plusem. Opakowanie jest bardzo poręczne "stojące na głowie", dzięki czemu łatwo jest wydobyć kosmetyk. 



Odżywkę stosuję już ponad miesiąc, zostało mi jeszcze ok .70%, ale i tak jest dla mnie wydajna. Polecam ją każdej z Was! Świetny produkt, kosztuje niewiele, a działa cuda :)

ZALETY:
- jakość w stosunku do ceny
- świetnie wygładza włosy
- łatwiej rozczesać włosy
- pojemność
- śliczny zapach
- prosty skład bez silikonów

WADY:
- twarde opakowanie, może być później problem z wydobyciem kosmetyku

OCENA: 4+/5

19 comments:

  1. u mnie się nie sprawdza jako odżywka solo, dodaję ją do innych masek lub odżywek żeby zużyć.
    ale do mycia włosów już jest fajna :)

    ReplyDelete
  2. Lubię tę odżywkę, jest delikatna i ładnie pachnie, dziś ją wymieszałam z odrobiną maski ;-)

    ReplyDelete
  3. Mam ale na razie użyłam kilka razy.Więc nie mogę się zbytnio wypowiedzieć.

    ReplyDelete
  4. Mam ją i faktycznie opakowanie jest bardzo upierdliwe.

    ReplyDelete
  5. hmmm, rzeczywiście skład niezły :) można się skusić

    ReplyDelete
  6. już tyle dobrego o niej słyszałam, że w końcu kupię :)

    ReplyDelete
  7. Słyszałam, że jest naprawdę dobra. Muszę w końcu spróbować. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  8. Czyli coś dla mnie :)

    ReplyDelete
  9. potwierdzam, jest świetna :)

    ReplyDelete
  10. a ja miałam ją w ręku i odłożyłam a za 3,99 to się opłacało ;/ to tylko ja mogłam zrobić hah :D

    ReplyDelete
  11. Nie przepadam za odżywkami Isany :)

    ReplyDelete
  12. Miałam ja kilka miesięcy temu, lecz oddałam babci jak zrobiła trwałą. Mi po kilku użyciach przetłuszczała włosy. Może to była moja wina, może za dużo ją nakładałam.

    ReplyDelete
  13. O kurcze, to cos dla mnie... nigdy nie zwracałam na nie uwagi...

    ReplyDelete
  14. kiedyś kupiłam bardzo podobną odżywkę chyba "połysk jedwabiu" czy coś, całą różowa i była koszmarna, ostatecznie zraziła mnie do wszystkich kosmetyków isany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również mam tą odżywkę z połyskiem jedwabiu i się u mnie nie sprawdziła, więc używam jej jako moja pierwsza odżywka podczas mycia sposobem "omo" ;]

      Delete