Na poprawę humoru, czyli przesyłki z całego tygodnia :)

Cześć dziewczyny!

Dziś przyszłam się Wam pochwalić co takiego dostałam w tym tygodniu, ostatnią paczkę dostałam półgodziny temu i jestem niesamowicie szczęśliwa :) Uwielbiam takie poprawiacze humoru z samego rana :D
A więc tak, dostałam 4 paczki, jedna ze współpracy a reszta to nagrody, które w ostatnim czasie udało mi się wygrać.
Zawartość wszystkich paczek, oraz mój mały pomocnik ;)
W ostatnim czasie udało mi się nawiązać współpracę z firmą SAFIRA, dzięki uprzejmości Pana Jarosława do testowania otrzymałam sporą paczkę kosmetyków, a w niej:
- Mleczko kosmetyczne do twarzy
- Płyn micelarny
- Krem przeciwzmarszczkowy z prowitaminą B5
- Chłodzący żel do ciała z eukaliptusem
- Relaksujący krem do pielęgnacji i masażu ciała
- Hydro Gel żel nawilżający z żeń-szeniem
- Pomadka do ust z filtrem UV, wit. E,A,C oraz olejkiem makadamia w kolorze 11
- Oraz dwa katalogi produktów Safira i dwie reklamóweczki firmowe


W kolejnych paczkach znalazłam:
1. Nagrodę z konkursu organizowanego przez Kosmetasię, czyli tusz Day2Night z Rimmel.
2. Nagrodę z konkursu organizowanego przez firmę Donegal na ich fan page'u na facebooku, czyli polerkę do paznokci.

3. Nagrodę z konkursu organizowanego przez firmę Avon na ich fan page'u na facebooku, czyli zestaw kosmetyków Solutions Blask Nawilżenia. W skład, którego wchodzi:
- Odświeżający żel do oczyszczania twarzy
- Tonik rewitalizujący
- Koloryzująco-nawilżający krem na dzień SPF 20
- Ożywczy żel pod oczy
- Regenerujący krem na noc
- Odżywczo-nawilżający krem na dzień SPF 15
- Ochronna kuracja z liposomami


Dziewczyny zapraszam Was na ich fan page, firmy bardzo często organizują różne konkursy, w których do wygrania są naprawdę świetne kosmetyki. Może akurat poszczęści się Wam tak jak mi :)
Przepraszam Was za bardzo słabe zdjęcia, ale pogoda u mnie jest tragiczna. Strasznie wieje i jest pochmurno. Na pocieszenie pokażę Wam mojego pomocnika :P


28 comments:

  1. gratuluję :) mam podobnego kociego pomocnika :)

    ReplyDelete
  2. Ja też chcę takiego kota do współpracy :)

    ReplyDelete
  3. gratulacje :)

    a ja się pytam czemu nie bierzesz udziału w moim rozdaniu !? :D

    ReplyDelete
  4. Gratuluję:) Świetne paczki:)

    ReplyDelete
  5. Gratulacje.
    No pomocnik to prawdziwy pudełkowy fachowiec.

    ReplyDelete
  6. uwielbiam paczki, Twoje tez super, dla mnie bardzo znane i to wszystkie:)

    ReplyDelete
  7. gratuluję i nowej współpracy i wygranych:)

    ReplyDelete
  8. sporo kosmetyków do testów. :)

    ReplyDelete
  9. wow ! gratulacje :)))

    zapraszam do mnie na rozdanie
    <33

    ReplyDelete
  10. Gratuluję :) Masz troche tych komestyków to przetestowania na najbliższy czas:) Polecam krem z avon z liposomami- jest świetny

    ReplyDelete
  11. świetne paczuchy, moje gratulacje :)

    ReplyDelete
  12. gratuluję :) (masz ślicznego kotka)

    ReplyDelete
  13. Gratuluję tak dużej paczuszki :)

    ReplyDelete
  14. GRATULUJĘ paczuszek:)Miłego testowania:)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajne kosmetyki :) miłego testowania.

    ReplyDelete
  16. szczęściara jesteś:) i ten czarny kot ^^

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę <3 czekam na jakieś recenzje. A kociak wspaniały!

    ReplyDelete
  18. Super nagrody, gratuluję serdecznie. Miłego testowania życzę.

    ReplyDelete
  19. super masz kotka "pomocnika", zazdroszczę tylu kosmetyków do testowania, jak to zrobiłaś ?

    ReplyDelete
  20. też chcę:D zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  21. tylko pogratulować szczęścia do konkursów :) będziesz miała sporo rzeczy do testowania :) pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete