Jadwiga: Papka do cery trądzikowej oraz peeling naturalny

Cześć dziewczyny! :)

Dziś mam dla Was recenzję dwóch produktów, które mogłam testować dzięki firmie JADWIGA. Będzie to recenzja próbek, jednak dostałam ich sporo i mogę co nieco powiedzieć o ich działaniu.

Papka do cery trądzikowej - normalizuje funkcje skóry tłustej:


Źródło: www.sklep.jadwiga.eu
- Preparat aktywnie antybakteryjny, nie drażni, nie uczula.
- Działanie odtłuszczające, przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe.
- Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe.
- Powoduje zwężenie nadmiernie rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.

Stosować punktowo na zmiany na skórze, raz lub kilka razy dziennie.

Skład: 
Aqua, Kaolin, Alcohol, Zinc Oxide, Talc, Camphor.

Cena: 30 ml/ 27 zł, 110 ml/ 49,50 zł
Pojemność: 30 lub 110 ml
Zapach: zapach kamfory
Dostępność: http://sklep.jadwiga.eu

Papkę testowaliśmy razem z moim TŻtem. Ja na swojej suchej skórze tylko i wyłącznie na pojedyncze niespodzianki, które wyskakiwały raz na jakiś czas, a mój TŻ na skórze tłustej. Na moje drobne wypryski papka sprawdza się świetnie. Po posmarowaniu niespodzianki na noc, na drugi dzień była już widocznie mniejsza. Jednak przy dłuższym stosowaniu skóra bardzo się przesusza, wiec trzeba używać też dobrego nawilżacza. Mój TŻ ma skórę tłustą z tendencją do rozszerzonych porów na nosie oraz podskórnych grudek i zaskórników. Papka działa u niego tylko na różnego rodzaju krotki i wypryski jednak nie zlikwidowała grudek ani zaskórników, a na tym nam najbardziej zależało. Papka nie uczuliła nas, ani nie podrażniła. Jednak jak pisałam wcześniej trzeba używać dobrego kremu nawilżającego. Przed użyciem papkę trzeba wstrząsnąć, bo jeśli tego nie zrobimy wytrąci nam się sama woda. Papka pachnie kamforą, jednym się spodoba, drugim nie. Ja jestem w tej pierwszej grupie. Jeśli szukacie czegoś na drobne krostki i wypryski to bardzo Wam polecam, mało jaki krem działa tak jak ta papka.

Peeling naturalny z z mikrocząsteczkami wosku jojoba:


Źródło: www.sklep.jadwiga.eu



DZIAŁANIE: peeling - żel ma zastosowanie nawet dla bardzo wrażliwej skóry. Dzięki unikalnym składnikom niezwykle skutecznie usuwa suchy naskórek z twarzy, szyi, dekoltu, ciała, pięt, kolan, łokci. Trące drobinki wosku jojoba nie mają ostrych kantów, nie kaleczą skóry, działają wygładzająco, oczyszczająco, nawilżająco, rozjaśniająco. Skóra staje się miękka i elastyczna. Peeling wspomaga głębokie nawilżanie, chroni przed wolnymi rodnikami. Po masażu peeling powinien pozostać na skórze ok. 10 min.

ZASTOSOWANIE: stosować 2 razy w tygodniu. Po zabiegu dobrze jest zastosować MASECZKĘ BIONAWILŻAJĄCĄ nagietkową JADWIGA. Następnie KREM BIONAWILŻAJĄCY, a pod oczy i okolice ust nałożyć MASECZKĘ ZIOŁOWĄ, na nią krem specjalny na okolice oczu.



Cena: 50 ml/ 22,50 zł
Pojemność: 50 ml
Zapach: delikatny zapach
Dostępność: http://sklep.jadwiga.eu


Peelingu używałam dwa razy w tygodniu w celu głębszego oczyszczenia twarzy. Moja sucha skóra z tendencją do rozszerzonych naczynek nie była zachwycona, ani rozczarowana działaniem peelingu. W sumie działanie peelingu oceniam na nijakie. Peeling jest bardzo delikatny, jak dla mnie zbyt delikatny. Nie oczyścił mojej skóry na czym bardzo mi zależało, minimalnie ją wygładził i sprawił, że była bardziej promienna. Nawilżenia też nie zauważyłam. Mikrocząsteczki wosku jojoba nie są ostre, na pewno sobie nim krzywdy nie zrobimy. Wydaje mi się, że do delikatnego masażu twarzy peeling byłby idealny. Osobom, które lubią zdzieraczki, na pewno nie spodoba się ten peeling, chociaż mogę się mylić. Ja jednak wolę gruboziarniste peelingi i przy takich zostanę.


Dziękuje firmie Jadwiga za udostępnienie mi kosmetyków do testów. Fakt, iż dostałam je za darmo nie wpływa na moją ocenę. 

8 comments:

  1. Papka poczatkowo mi pomagała, ale niestety nie trwało to dlugo.

    ReplyDelete
  2. Bardzo wiele dobrego czytam o produktach z tej firmy. Moja cera na całe szczęście ostatnio coraz rzadziej mnie zaskakuje i wysypuje:)

    ReplyDelete
  3. Papka nie dla mojej skóry, ale recenzja jest przydatna :)

    ReplyDelete
  4. papka jest ok, ostatnio znalazłam jeszcze jej końcówkę już niestety nie nadawała się do niczego, a peeling był dla mnie za słaby

    ReplyDelete
  5. dobrze wiedzieć, nie kupię

    ReplyDelete
  6. Hmm bardzo rzetelna recenzja. Chyba nie dla mojej cery :)

    ReplyDelete
  7. Nie znam tej firmy, ale muszę zapoznać się z jej ofertą:)

    ReplyDelete
  8. Kosmetyki nie dla mnie

    ReplyDelete