Przesyłka ze sklepu Kalina ;)

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chcę się Wam pochwalić co ostatnio dostałam w ramach współpracy ze sklepem Kalina :)
Dwie rzeczy są dla Was, dwie dla mnie :)


Otóż przywędrowała do mnie nagroda, którą możecie wygrać w konkursie organizowanym u mnie na blogu. Jest to szampon oraz balsam do włosów Zioła Bajkału Objętość i Siła do włosów cienkich i delikatnych. Konkurs trwa do 2 września także jeśli jeszcze się nie zgłosiłyście to serdecznie zapraszam! Szampon oraz balsam mają świetne składy, na czele z różnymi ekstraktami. Więc warto :)
http://procentova.blogspot.com/2012/08/konkurs-wygraj-rosyjskie-kosmetyki.html


Dla mnie za to przywędrował krem nawilżający na dzień również Zioła Bajkału oraz olejek kosmetyczny: brzoskwinia z Nevskaya Korona, który za pewne będę stosować głównie na twarz. Jesteście czegoś szczególnie ciekawe? :)

Jak zauważyłyście zmienił się trochę wygląd bloga (nagłówek, etykiety). Nagłówek robiła mi Catastrophe, za co serdecznie jej dziękuje. Nad etykietami męczyłam się ja sama, trochę wyszły koślawo, ale i tak jestem z nich dumna :D Podoba się Wam?

Buziaki!

No comments:

Post a Comment